Dyrektor Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej 13a informuje, że zakwaterowanie wychowanków odbędzie się 31 sierpnia 2014 roku (niedziela) w godzinach od 14:00 – 20:00.
Warunkiem przyjęcia dziecka do Bursy jest przyjazd rodzica lub opiekuna prawnego w celu podpisania dokumentów związanych z pobytem w Bursie.
O godz. 17:00 odbędzie się zebranie rodziców z Dyrektorem Bursy.
W celu zameldowania na pobyt tymczasowy dziecka w Bursie należy dostarczyć oryginał skróconego odpisu aktu urodzenia z potwierdzeniem zameldowania na pobyt stały oraz nr pesel dziecka. Zaświadczenie o zameldowaniu jest ważne miesiąc.
Przed przyjazdem do Bursy potrzebne dokumenty można pobrać ze strony internetowej w zakładce „dokumenty do pobrania”. Są to:
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.